donderdag, februari 01, 2007

Met z'n 3-tjes in Tunfun. Voor Tim helemaal het einde. Hij snapt alleen niet waarom hij niet in de grotere speeltoestellen mag!!! Hij durft het heus wel!!! Maar de speeldingen voor zijn leeftijd zijn een aardig alternatief. Wat een lekker ding!!! Hij lacht zo lief, maar hij gooit alle ballen in de ballen bak in het rond!! zaterdag.
Tante Beate was op bezoek geweest en tim
liet zien dat hij al heel goed kan puzzelen.
Zaterdagavond zijn wij uit eten geweest in
Haarlem met collega's van Joost, erg gezellig.
Mijn broer was de oppas. Het was voor het eerst
in zijn leven dat hij ging oppassen!! (en alles
ging goed!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai!

Gisteren zat ik weer te kijken op jullie site (houd ik echt goed bij!), voegde een reactie toe maar realiseerde later dat ik op 20 jan. had gereageerd. Kom ik net uitgeput aan fietsen(als een 80 plusser!), zie ik jullie net weer voorbij 'lopen', ik heb het idee dat lopen niet echt een hobby van Tim is, gedragen worden, bevalt hem veel beter! Groot gelijk! Lijkt mij ook zalig om af en toe gedragen te worden, helaas ziet Martin dat niet zo 'zitten' HA HA HA
Nou, bij deze; Een fijn weekend!
Doejj,
Groetjes,
Iris (van de sportschool (hijg puf)!)

Anoniem zei

Hallo Lieve Tim,

Gefeliciteerd met je vaders verjaardag. Geef hem maar een lekkere dikke knuffel.

Kus van Hans, Aaltje, Bas, Britt