woensdag, februari 28, 2007

Vannacht had Tim zijn eerste loge. Koen bleef slapen!! Tim vond het echt heel gezellig. Hij ging gisteravond pas slapen toen Koen bij hem was gaan liggen. Tim lag al een uur eerder in bed, maar sliep nog niet, hij ging wachten op Koen. Vanmorgen waren ze lekker vroeg wakker!!!! Appeltje in bed en daar na lekker samen in bad. Om 10.00 uur kwam Marjan met Kabelo. Ze hebben even gespeeld en toen zijn we naar het stadje gewandeld. Op de terugweg viel Tim al in slaap. Tim gaat de laatste 2 dagen verschrikkelijk hard huilen en schreeuwen als hij zijn zin niet krijgt. wat ik ook doe hij stopt niet met huilen!!! Hopelijk gaat het snel over!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo allemaal!!!

Ik moest wel lachen om Tim zijn kort geschoren koppie!! Zo heb ik per ongeluk mijn eigen haar twee jaar geleden 2mm krt geschoren. OEPSIE!! Maar ja, na een maand is alles minstens alweer een cm langer!
Jullie doen allemaal leuke dingen samen. Texel vind ik ook zo geweldig! Onze jongens zijn nu 14 maar hebben het nog over de tijd dat wij op Texel gingen kamperen. Waarschijnlijk gaan wij dit jaar ook even een weekendj met de tent op De Koog staan. Toen ik jullie foto's zag kreeg ik meteen heimwee.
Heerlijk genieten!!!
Liefs,
Iris en de mannen

Anoniem zei

Dag Carien, Joost, en Tim !!

Na een lange reis door Nieuw Zeeland, zijn wij vanmiddag (zaterdag)in het natte Nderland aanbeland.
Zo te zien gaat het met jullie ook prima (nice pictures!)

Groetjes,

Dirk en Door